NAPOLEONKA - mundurowy żakiet

Do napisania tego wpisu natchneła mnie... intuicja?! Chyba tak, ponieważ to dzięki niej zakupiłam moją marynarkę NAPOLEONKĘ. Okazał się to szczał w dziesiątkę, bo w tym samym dniu, podczas czytania nowego numeru Harper`s Bazaar Polska, zauważyłam artykuł o nowym trendzie, jakim są te marynarki. Jeżeli chcecie się dowiedzieć co to takiego, zapraszam do czytania dalej!
Napoleonka to marynarka posiadająca ozdobne guziki, hafty i aplikacje, najlepiej nosić ją z bojówkami i klasyczynymi T-shirtami, Do takiego outfitu, można również dorzucić szpilki, jednak to już całkiem wieczorowa historia. Szał na napoleonkę był w latach 80, królowały one na ulicach i każda dobrze ubrana kobieta musiała taką mieć! Dzisiaj bardzo często, możemy te charakterystyczne bufiaste rękawy spotkać u Balmain. Jest to marka bardzo inspirująca się tamtymi czasami. Nazwa jej nie przypadkowo pochodzi od słynnego Napoleona. Nawiązuje ona do czasów XVII bitew, gdzie żołnierze nosili właśnie oto takie marynarki jako swoje mundury. Mimo, że dzisiaj posiadamy ich uwspółcześnianą wersję, myślę, że każdy kto chociaż trochę zna historię, zauważy jakieś podobieństwo. Ja dużo na temat, niżej przedstawionej Wam, mojej stylizacji z napoleonką nie będę opowiadać, ponieważ wszystko dokładnie widać na zdjęciach, a moje zbędne gadanie nie sprawi, że będzie ona lepsza. Mam ogromną nadzieję, że się spodoba!
Oto kilka moich propozycji.
1049zł
6140zł
590zł
209zł
839zł

Bliżej możecie się wszystkiemu przyjrzeć w moim "WIOSENNYM LOOKBOOKU/2016"


14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lookbook'a już ogladałam i jest świetny ! Jak zwykle cudowne zdjęcia, te okulary <3 a Napoleonka super , bardzo mi się podoba :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia! Podoba mi sie ten trend :)
    Http://agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju boskie okulary! Można wiedzieć, gdzie takie dostać? :)

    W wolnej chwili zapraszam Cię na moją fotorelację z tegorocznych Targów Mody Slow Fashion:
    http://www.moniquerehmus.pl/2016/03/slowfashion.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny! Zdjęcia bardzo ładne! Wszystko do siebie pasuje :D Okulary są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam marynarki w stylu militarnym, ale dlaczego ja mam wrażenie, że to co Ty masz na sobie na sesji jest za duże czy może wina ułożenia na Tobie ciucha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt zamierzony, jest luzna w talii i ma takie gąbeczki na barkach dlatego może się tak wydawać ;)
      pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Byc moze na żywo wygląda o wiele lepiej. :)

      Usuń
  7. Nie ukrywam, że ja teraz też przechodziłam dosyć spory remament szafy i poszukiwałam nowych inspiracji:p Dzieki za posta bo sie przydał:D Trafiłam też na bardzo fajny sklep: na stronie znalazlam wiele fajnych ciuchów. Wybrałabyś coś?:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2018 Chwał Gabriela - fashion blogger