poniedziałek, 23 stycznia 2017

Zimowa Stylizacja | KOLEKCJE LIMITOWANE G BY BACZYŃSKA

To już druga edycja kolekcji Gosi Baczyńskiej "G by Baczyńska" dla Rossmann. W tym roku możemy znaleźć tam torebki, chusty, szaliki, czapki, a także kapelusze, dostępne w wielu wariantach. 
Skład:
100% wełna
Cena:
ok. 100zł
Czy polecam?
Tak, uważam, że jest to klasyk naszej garderoby. Szary, wełniany, o średniej wielkości ronda kapelusz. Dodatkowo znów się powtórzę, że dobra gatunkowo wełna jest bardzo ciepła, dlatego też nie patrzyłabym na cenę, lecz na jakość i skład.
Idealnie nadaje się do stylizacji jesienią i zimą.
 | ZDJĘCIA PAULINA PUDŁO | 
Dziękuje również Gemini Park Tarnów, w którym zostały wykonane zdjęcia.

16 komentarzy:

  1. On chyba kosztował 79, także to zawsze mniej niż 100 ;P

    Bardzo ładne były te kapelusze Baczyńskiej, sama żałuję, że nie wzięłam szarego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem dlatego też napisałam że około 100 zł bo nie pamiętałam dobrze. Ja strasznie długo szukałam szarego, na szczęście znalazłam 😃

      Usuń
  2. Piękna jesteś, zdjęcia są jak zwykle super a ten kapelusz idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój kapelusz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjecia. Świetna sesja. Zdjęcia przypominają taki dobry film <3!
    Obserwuje i Pozdrawiam Domii-Nika
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. same piękne zdjęcia :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń