BARWNA (R)EWOLUCJA - SEMILAC

Jak wiecie, od jakiś dobrych sześciu miesięcy, wykonuje hybrydowy manicure produktami marki SEMILAC. Bardzo cenię sobie jakość tych produktów, ale także sposób w jaki obchodzą się z klientem. Próbowałam z tańszymi zamiennikami z innych firm (NEONAIL), jednak to nie było to. Już w pierwszym zamówieniu pomylili kolory jakie zamawiałam, a gdy do nich napisałam, oczywiście grzecznie dosłali lakier i przeprosili za pomyłkę. Na tym nie skończyły się problemy. Lakier który dostałam, marszczył się pod lampą, ale nie miałam już ochoty pisać do firmy. Na tyle mnie tą sytuacją zniesmaczyła, że postanowiłam zamawiać tylko na SEMILAC. I to była bardzo dobra decyzja.

Przejdźmy do setna sprawy! BARWNA (R)EWOLUCJA - SEMILAC. Marka, którą pokochał każdy kto spróbował, wydała LAKIERY TRADYCYJNE, odpowiadające gamie kolorów hybryd. Co za tym idzie? Fakt, że dziewczyny, które wolą tradycyjną formę manicure, mają teraz pole do popisu. Lakiery te mogą również służyć jako zaprawki, lub jako odpoczynek dla naszych paznokci od hybryd.
Dzięki prezentowi od firmy, jakim były te dwa cudne kolorki, mogłam przetestować jakość i zobaczyć z bliska jak to wszystko wygląda.

063 - LEGENDARY RED
027 - INTENSE RED

Muszę przyznać, że dobrze się je nakłada. Bez smug, a pędzelek jest bardzo precyzyjny. Wystarczy dwa pociągnięcia i gotowe! Czas schnięcia to około dwie minuty, co jest dodatkowym plusem. Jednak nie byłabym sobą gdybym się do czegoś nie doczepiła. Chodzi mianowicie o pigmentacje.
063 - LEGENDARY RED, jest bez zastrzeżeń. Głównie chodzi o kolor 027 - INTENSE RED, mimo dwóch warstw jakie nałożyłam, nadal prześwitywał.
Od góry 063 - LEGENDARY RED, od dołu 027 - INTENSE RED

Wygląd zewnętrzny lakierów jest tak piękny i kobiecy, za sprawą tej koronki jaka otacza buteleczkę, że to jest coś nie do opisania. Bardzo mi się podoba. Uważam to za duży sukces SEMILAC, że potrafili tak zaprojektować to małe cudo, ponieważ z koronką bywa różnie, zwykle próby projektowania czegokolwiek, gdzie główne skrzypce odgrywa właśnie koronka, kończą się porażką. Wygląda to tanio i kiczowato. W tym przypadku tak nie było. Brawo!
Ogółem rzecz biorąc, lakiery bardzo mi się podobają i na pewno będą fajną odskocznią dla moich paznokci, od monotonnego robienia hybryd.

Lakier Tradycyjny SEMILAC - 15 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2018 Chwał Gabriela - fashion blogger