FASHION INDUSTRY DAYS | ŁÓDŹ 2017


Fashiona Industry Days to pokazy, castingi, szkolenia ze stylistami, organizowane przez centrum handlowe w Łodzi - Sukcesja. Postanowiłam się na nie wybrać, ze względu na ciekawe osoby, nowe doświadczenia i rozwijanie się w kierunku mody.

SOBOTA 28.10.2017
Z samego rana byliśmy już w Krakowie, skąd mieliśmy pociąg do Łodzi. Koło godziny 11:00 byliśmy już na miejscu. Zameldowaliśmy się w hotelu, zostawiliśmy rzeczy, przygotowaliśmy się i poszliśmy do Sukcesji. 
Obejrzeliśmy pokazy Domu Mody Skórska, Vie Vie Vorotina & Starost, Reinkreacja, Aleksandy Kmiecik, Phi Concept by Patryk Wojciechowski, Mility Nikonorov, Michała Starost x Zatoka Sztuki, Marii Wiatrowska oraz MMC.
 Udało mi się złapać kilku projektantów i zrobić z nimi zdjęcie oraz zamienić kilka słów.
Pierwsza była Milita, którą pewnie kojarzycie z Project Runway. Wyglądała na żywo na mega sympatyczną, dlatego do niej podeszłam. Taka też się okazała. Bardzo miła osoba!
Następny był Patryk Wojciechowski, który również brał udział w Project Runway. Do niego tak okropnie się bałam podejść, że gdyby znajomi i chłopak mnie nie wypchali, to tego zdjęcia, by nie było. Jednak gdy on ze mną zaczął rozmawiać, ja uciekłam ze stresu. <do dziś nie wiem co mi strzeliło do głowy>
Wisienką na koniec był Pan Rafał z duetu MMC, na którego czekałam koło wejścia za kulisy, aż  wyjdzie. Gdy byłam już zrezygnowana i miałam już iść na autobus, on wychodził z całym workiem butów i udało się!
Po Sukcesji poszliśmy zobaczyć Łódź.

NIEDZIELA 29.10.2017
Po śniadaniu, oczywiście poszliśmy do Sukcesji, gdzie oglądaliśmy casting.
Na sam koniec naszego pobytu uczestniczyliśmy w szkoleniu ze stylistą, o dobrze kolorów.
Ogólnie bardzo dobrze wspominam ten wyjazd i jeżeli będę miała okazje wzięcia udziału za rok, to bardzo chętnie tam się pojawię!
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2018 Chwał Gabriela - fashion blogger