STUDIO KISS ME TARNÓW


Ostatnio miałam przyjemność być zaproszona do Studio Kiss Me <klik> , które znajduje się na ulicy Rybnej 2/3 w Tarnowie, gdzie Pani Magda wykonała mi makijaż i podarowała kilka kosmetyków do przetestowania.
Wykonanie - Bardzo mi się podobało, Pani Magda idealnie trafiła w mój gust, dobierając kolory do makijażu oczu. Co najbardziej mi się spodobało, to fakt, że tworząc makijaż patrzy na wiek i nie nakłada tzw. "tapety". Tak wykonuje makijaż, aby podkreślił urodę, a nie próbował jej stworzyć, gdzie przeważnie efekt jest odwrotny.
Obsługa - Przesympatyczna Pani Magda i jej studio to taki duet, gdzie czujemy się jak w domu. Cudowna atmosfera.
Dodatkowo u Pani Magdy dostaniemy produkty wegańskie YOPE np. płyny, kremy i różnego rodzaju balsamy, a także środki czystości w naprawdę dobrych cenach. Posiada również marki takie jak: NCLA, LILY LOLO, RESIBO i wiele innych.

4 komentarze:

Copyright © 2018 Chwał Gabriela - fashion blogger