KORONKOWE BIUSTONOSZE | BONPRIX | CZ.2

Kilka słów co do produktów BonPrix, które w ostatnich postach prezentowałam. <tutaj wcześniejszy post> Obydwa biustonosze są bardzo dobrze wykonane, nadają się zdecydowanie pod ubrania gdzie mogą być delikatnie widoczne. Będzie to subtelny akcent, ponieważ mają pięknie zdobione plecy i dekolt. Prezentowany dzisiaj, może być też noszony jako bluzka, co w przypadku poprzedniego nie było możliwe. Każdy z nich daje średnie podtrzymanie biustu.
Osobiście uważam, że warto mieć coś takiego w swojej szafie. 
 | Biustonosz \ Top BonPrix <klik> | 
| Pomoc \ Włosy Nikola Niezgoda |

11 komentarzy:

  1. Kot genialny! A i biustonosz niczego sobie. Bardzo mi się podobają takie staniki, jednak nie miałam jeszcze odwagi takiego nosić.

    https://sowkaplomykowka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha jaki kochany kotek <3 a co do biustonosza - uwielbiam takie koronkowe <3 sama jestesm posiadaczką kilku! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O M G! Jakie cudoooooooowne oczy! Wiem,ze nie na temat-ale są boskie! Bardzo podobaja mi sie zdjecia! Kotek cudowny! xoxo

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nigdy zamawiać biustonoszy z tej firmy wiec nawet nie bardzo wiem jak się je nosi. Najchętniej kupuję wygodne biustonosze od https://www.etam.pl/biustonosze-rodzaje-braletki-skrzyzowane-na-plecach i jestem zdania, że jak najbardziej takie staniki można nosić codziennie bez znaczenia na okazję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2018 Chwał Gabriela - fashion blogger